NATALIA QUILEZ

FORMACIÓ
BUP . Escola Pia de Sant Antoni Abat ( Diputació ) . Barcelona.
COU . Institut " Jaume Balmes " . Barcelona.
Estudis musicals . " Conservatori Superior de Música del Liceu " . Barcelona.
1996 . Llicenciada en Belles Arts . Universitat de Granada .
1997 . Certificat d'Aptitud Pedagògica ( CAP ) . Universitat de Granada .

2000-2003. - Curso el programa de Doctorat del Departament de Conservació i Restauració de Béns Mobles de la Universitat Politècnica de València, titulat "Conservació i restauració del Patrimoni històric-artístic". Obtenció del Certificat de Docència. Aquest procés culmina amb l'examen per obtenir el Diploma d'Estudis Avançats (DEA) amb la qualificació d'Excel·lent (MH). Coordinat per la Dra. M. Teresa Doménech Carbó.

2013 -He obtingut el grau de doctor, amb data 22 de juliol de 2013, per la Universitat Politècnica de València. El tribunal ha estat constituït pels següents membres : President : Dr Domènec Corbella Llobet , catedràtic de la Universitat de Barcelona . Vocal 1r : Dr Jose Maria González Cuasante , catedràtic de la Universitat Complutense de Madrid . Vocal 2n : Manuel Huertas Torrejón , catedràtic de la Universitat Complutense de Madrid . Vocal 3r : Dr Josep Cerdà Ferrer , catedràtic de la Universitat de Barcelona . Secretari : Dr José Madrid, catedràtic de la Universitat Politècnica de València
(tesi online)

ALTRES
2007 -Diploma de Postgrau en " Art , Coneixement i Realitat " . Organitzat pel Departament de Pintura de la Universitat de Barcelona .
2009-2014 -estudis de segona llicenciatura en "Comunicació Audiovisual ", a la Universitat Oberta de Catalunya  (UOC ) .

IDIOMES
Català , nivell C.
castellà parlat i escrit amb fluïdesa; anglès , parlat i escrit correctament ( nivell B2 del marc europeu comú)

TRACTAMENT, EDICIÓ, D'IMATGE I VÍDEO .
Producció (layouts, animació, rodatge..), i postproducció digital -eines gràfiques postproducció digital, retoc fotogràfic, cromakeys, time lapse, muntatge, efectes -amb programaris específics (Adobe Creative Suite Master Collection CS4, CS5, CS6, i Adobe Creative Cloud CC)

EQUIP FOTOGRÀFIC
Compto amb un equipament que bàsicament es concreta amb elements d'alta definició semi o professionals , amb objectius diversos adaptables a situacions i propòsits concrets l-Cambra NIKON DX D200 AF -S NIKKOR / 18-17 mm . / 1: 3,5-4,5 / ED ; Cambra CANON EOS 5D Mark IISensor CMOS ( 36mm x 24 mm ) AF Automàtic ( 9 +6 punts ) DIGIC4 ( 3'9 fps trets en sèrie ) Obertura de vídeo en Full HD d'alta definició , els focus Elinchrom d-LITE 4 PORTATILE ( ELINCS SA . , Suïssa )

ACTIVITAT INVESTIGADORA
1996. Diploma Curs de Postgrau "Tècniques de diagnòstic aplicades a la Conservació de Béns mobles". Universitat de Granada.
1997. Certificat d'Aptitud Pedagògica (*CAP). Universitat de Granada.
2001- Curso el programa de Doctorat del Departament de Conservació i Restauració de Béns Mobles de la Universitat Politècnica de València, titulat "Conservació i restauració del Patrimoni històric-artístic", que segueix amb l'examen per obtenir el Diploma d'Estudis Avançats amb la qualificació d'Excel·lent (MH). Coordinat per la Dra. M. Teresa Doménech Carbó 2001, i que culmina amb l'obtenció del grau de Doctor, amb data 22 de juliol de 2013, per la Universitat Politècnica de València.
El procés s'ha concretat:
El període docent corresponent als cursos monogràfics, estava integrat pels següents:
1. - "Efectes dels contaminants atmosfèrics sobre diversos materials". Tècniques instrumentals. Dr. Juan Carlos Asensi Sempere
2. - "El modelatge en la restauració d'escultures i elements arquitectònics". Dr. Enrique Tamarit Ortega
3. - "Mesura del Color". Dr. Mariano Aguilar Rico
4. - "Reintegració i tractament de llacunes en obres d'art pictòric". Dr. Vicente *Guerola Blay.
5. - "Restauració de pintura mural". Professora Pilar Roig Picazo; professors convidats: *Gianluigi *Colalucci, director *restaurador dels Museus Vaticans i Ignacio Bosch Reig, arquitecte director de la restauració arquitectònica de la Basílica dels Desemparats de València.
6. - "Revisió crítica de diferents mètodes per a la consolidació de pintures murals". Dra. Julia *Osca Pons.
El període de recerca, tutelat per la Dra. Pilar Roig, se centra en l'estudi i restauració de pintures murals, sent el meu projecte centrat de l'església de Santa Eugenia de *Nerellà - Parròquia de *Neriniano-, així com en el seguiment i gravat del procés de la restauració i amb el La anàlisi posterior. També consta d'un breu apartat on es realitza una certa revisió dels conceptes bàsics de la restauració contemporània a partir de
les normes dictades pel "Restauro".
2005 - Realitza la inscripció de la tesi doctoral, titulada "Restauració de Pintura Mural: Mirant un procés", sota la direcció de la Dra. Pilar Roig Picazo de la Universitat Politècnica de València, treballant amb la col·laboració, en règim *co-tutelat, del professor José M ª Xarrié, ExDirector del Servei de Restauració de Béns Mobles de la Generalitat de Catalunya.
2013- Obtenció del grau de Doctor per la Universitat Politècnica de València.

2000-01 Membre de l'equip investigador del projecte, "Els realismes contemporanis a Catalunya " , ( Programa ACIN , Accions Integrades , Ministeri d'Educació i Ciència ) , nombre de projecte 015.950 . Es registren i documenten els processos creatius de diverses obres dels pintors / es Gloria Muñoz , Gerard Sala i Francesc Artigau a Barcelona . Universitat de Barcelona .
2000-2003 -Membre de ll'equip investigador del projecte I + D + I : "Els realismes contemporanis a Espanya : aspectes projectuals , processual , tècnics , conceptuals i historiogràfics " del programa nacional " Promoció General del Coneixement " del Ministeri de Ciència i tecnologia : número del projecte PB 1998-1251 . Concretament , realitza treballs tendents a registrar els moviments interns produïts en el desenvolupament creatiu de diverses obres . Entrevisten , analitzen i registren alguns processos creatius d'artistes de Madrid i Barcelona principalment , com Antonio López , Roberto González , José M ª G.Cuasante i José M ª Yturralde , aquest de València . Si s'afegeixen els esmentats Gloria Muñoz , Gerard Sala i Francesc Artigau . Universitat de Barcelona .
-Seguiment documental , audiovisual i fotogràfic , del Curs d'Extensió Universitària " De l'experiència en el lloc" , promogut per " Centre d'Escultura Pública i Ambiental" . Organitzat com workshop . El seminari -taller va ser participat per prestigiosos artistes , Vito Aconcci , Dan Graham , Fernando Castro , Gloria Moure , Anish Kapoor , Javier Maderuelo . 2001 .
-Col · labora en l'organització i posterior reportatge gràfic del III Symposio Internacional " Futur i Funció de l'Art Contemporani a l'Espai Urbà" ( SIFFACUS ) , Urban Space Like Water , organitzat per la Facultat de Belles Arts de la Universitat de Barcelona i el Col · legi d' Aparelladors i Arquitectes Tècnics de Barcelona . Va tenir lloc al World Trade Center . Barcelona 2002 .
2008-2009- Participa en les tasques organitzatives del Curs de Postgrau de la Universitat de Barcelona " Art , Coneixement i Realitat " , i realitza el registre audiovisual de les activitats generals i particulars de l'esdeveniment, formant equip amb el fotògraf Andrés Català -Roca . Universitat de Barcelona / Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols .
2013 -Obtenció del grau de Doctor per la Universitat Politècnica de València .
2009-2014. Membre de l'equip investigador del Projecte d'Investigació I + D + I: " El rostre humà: Identitat i semblança " ; referència : HAR2010 -20661 ( subprograma ART ) del " Ministeri de Ciència i Innovació" , amb funcions d'enregistrament dels estudis experimentals i la creació de fons documental . Entre d'altres col · laboren el Dr Donald B. Kuspit , crític d'art i historiador , de la State University of New York , el Dr Sebastià Serrano , de la Universitat de Barcelona , i el Dr Cosme Gay , metge de la Universitat de Barcelona . Membre de l'equip investigador del projecte I + D : " El rostre com a paradigma identitari : entre art i ciència mèdica" . De la Fundació Bosch i Gimpera de la Universitat de Barcelona . 2012 . Entre d'altres col · laboren la Dra Janet Shapero de la Utah University , USA , el Dr Sebastià Serrano de la UB , i el Dr Oriol Vaz , de la UIC . )

-He dictat una conferència titulada " La infografia emotiva " , en el marc de les VIII Jornades Predoctorals . Abril de 2013. UB .
-He dictat una conferència a la Facultat de Belles Arts de la Universitat de Barcelona , titulada "Fotorealisme Pictòric " , maig de 2013 , en el marc de les VIII Jornades Predoctorals .
-Membre de l'equip d'investigació pertanyent al projecte I + D " De la fisiognomia aristotèlica a la representació de les passions de Le Brun " . Codi 307206 , Fundació Bosch i Gimpera de la UB . Investigador principal Dr Sebastià Serrano .
-Membre de l'equip d'investigació pertanyent al projecte I + D " El Rostre com a paradigma identitari : entre art i ciència mèdica" . Codi 307119 , Fundació Bosch i Gimpera de la UB . Desembre 2012 . Investigador principal Dr Cosme Gay .
-Contractada per la Fundació Bosch i Gimpera com a personal investigador . Del 11 juny 2013 al 10 de juny de 2015.
-He publicat tres articles al Blog del GMA ( Grau en Mitjans Audiovisuals ) de la Escola Superior Politècnica de Mataró (UPF)
-22 MARÇ 2013 , " El bon disseny"
-23 ABRIL 2013 , " Per observar , cal de deixar de pensar en un mateix"
-10 MAIG 2014, "Els desafiaments del retrat infogràfic"

-Dins el marc de les I jornades Internacionals, celebrades de l'11 de Març al 27 de juny de 2014, adscrites al Projecte d'Investigació I + D + I: " El rostre humà: Identitat i semblança ", referència : HAR2010 -20661 (subprograma ART ) del " Ministeri de Ciència i Innovació" ,  i com a membre de l'equip investigador, he publicat la conferència "Els desafiaments del retrat infogràfic". Facultat de Belles Arts. UB.

-L'1 d'abril d'enguany, em van entrevistar en el Museu de Ciències Naturals de Barcelona per a la nova temporada del programa de divulgació científica de RTVE, Tres14, que s'emetrà aquest septembre. Tema: "La biologia i cultura de les expressions facials en els primats". Us poso unes imatges de la gravació.

ACTIVITAT DOCENT
1997-1998. -Docència en l'ensenyament públic . ESO . Institut IBAD de Granada . Assignatures : Àrea de Plàstica i Visual . Fotografia . -Classes particulars de història de l'art , filosofia , literatura i dibuix ( lineal i Artístic ) 2001-
2004. Docència en ensenyament concertat . ESO . C.E. Escola Parroquial Ramon Pont .
Terrassa . Assignatures : Àrea de Plàstica i Visual (Dibuix lineal i artístic ) , Història de l'Art ,
Literatura i Cinema .
2004-2006. Docència en ensenyament concertat . ESO . Escola Mare de Déu del Roser. Barcelona.
Assignatures : Àrea de Plàstica i Visual , Història de l'Art , Literatura i Cinema .
2010-2014. Consultora de Grau Multimèdia a la UOC . Imparteixo l'assignatura " Imatge i Llenguatge Visual " , amb una mitjana de 70 alumnes per semestre .
Aquesta assignatura és la continuació de Disseny gràfic , i forma part d'una sèrie d'assignatures que s'ocupan del disseny visual dels productes multimèdia . L'estudiant treballa a nivell avançat la capacitat per crear i dissenyar els elements gràfics i visuals d'un producte o aplicació multimèdia , utilitzant procediments creatius , fonaments bàsics del disseny i un llenguatge formal . Ho fa mitjançant la resolució de problemes de disseny, que augmentaran la seva capacitat per pensar i comunicar idees de manera visual .
Per a això es tracta al llarg de l'assignatura les teories de la comunicació visual , color i cultura , tipografia , identitat visual i es farà una breu introducció aldisseny de la informació .
Les activitats d'aprenentatge es basen en les següents estratègies :
Formació basada en la utilització d'uns materials didàctics , amb els principals continguts teòrics que seran complementats amb lectures optatives .
Activitat a l'aula : fem servir el fòrum de l'aula o altres eines proposades pel / la consultor / a per contrastar els resultats de les activitats realitzades per comentar-les amb la resta d'estudiants i amb el consultor , per obrir discussions al voltant dels continguts de l'assignatura , intercanviar informació i resoldre dubtes .
Activitat basada en la realització de guies d'aprenentatge aplicant els continguts teòrics apresos mitjançant el material didàctic .
Activitats d'avaluació que són les que vertebren el conjunt de l'assignatura, donat el seu caràcter pràctic . Principalment aquestes activitats estan basades en la resolució de problemes de disseny .
A nivell tècnic es treballa amb programari per al tractament i l'edició d'imatges .
Dins del conjunt del pla d'estudis Imatge i llenguatge visual ofereix la consolidació dels principis bàsics de disseny treballats en l'assignatura de Disseny gràfic . A més , ens introdueix en el món de la comunicació visual . Amb aquesta assignatura s'explorarà la dimensió cultural del disseny gràfic així com la responsabilitat social i l'actitud crítica i conscient del dissenyador . Per això és una assignatura bàsica per a qualsevol estudiant multimèdia .
Els coneixements d'Imatge i llenguatge visual són necessaris per afrontar després altres assignatures com Disseny d'interfícies multimèdia , Fotografia digital , Creativitat i estètica web i Visualització de la informació .
Aquesta assignatura dota l'estudiant de competències necessàries per a tot graduat en multimèdia . No obstant això , serà especialment útil per a aquells que tinguin una orientació professional de dissenyadors visuals , infografistes o creatius en qualsevol dels camps d'aplicació possibles ( publicació digital , publicitat digital , disseny d'interfícies , disseny d'identitat corporativa o de marca , premsa online , etc . )
Continguts que es tracten : Entre d'altres : Imatge i comunicació visual , la comunicació visual com a llenguatge , Teories de la imatge i el signe gràfic , el procés de comunicació visual , Retòrica visual i registres comunicatius , Cultura i color , El color com a artefacte cultural , Color i llenguatge verbal : ambivalència i variabilitat simbòlica del color , cromòfobes i cromofília , Donar significat al color , tipografia , Història gràfica de la tipografia , Geometria i creació de tipus, composició tipogràfica , Identitat visual , Programa d'identitat gràfica , Identificar què? Marca , organització , producte , territori , ... , Identificadors gràfics , El manual d'identitat visual , Infografia , Informar visualment , Instruccions visuals , Presentar informació estadística , Explicar què ha passat , Donar orientacions espacials , Explicar organitzacions , conceptes , teories .. .
- Curs acadèmic 2012-2013 - TECNOCAMPUS. Professora del GMA ( Grau en Mitjans Audiovisuals) impartint l'assignatura "Disseny Gràfic". Escola Superior Politècnica de Mataró (UPC)
- Curs acadèmic 2012-2013- BELLES ARTS (MÀSTER)
-Professora del màster de creació artística: Realismes i entorns, impartint l'assignatura "Fotorealisme pictòric i infogràfic". Facultad de Belles Arts. UB.
- Curs acadèmic 2013-2014- TECNOCAMPUS. Professora del GMA ( Grau en Mitjans Audiovisuals)  impartint l'assignatura "Disseny Gràfic". Escola Superior Politècnica de Mataró  (UPF) .
- Curs acadèmic 2013-2014- BELLES ARTS (Grau i màster)
He impartit:
-Laboratori de Tècniques i Materials Pictòrics i Escultòrics - Quadrimestral - Obligatòria del grau - Taller experimental 363364_Q2_A5
-Treball Final de Grau - Quadrimestral - Treball final de grau - Treball/Projecte final de carrera 363817_Q2_P1
-Conservació-Restauració de Béns Culturals (Grau)
-Laboratori de Tècniques i Materials Pictòrics i Escultòrics - Quadrimestral - Obligatòria del grau - Taller experimental 363364_Q2_A5
-Creació Artística: Realismes i Entorns (Màster) Fotorealisme Pictòric i Infogràfic - Quadrimestral- Optativa - Taller experimental- 565494_Q2_2T

GESTIÓ CULTURAL
1990-1993 . Fundació Bosch i Gimpera . Secció Internacional , sota la direcció del Doctor Martí Parellada . Universitat de Barcelona .
1996-2000. Gestió Cultural per l'Associació " Art -Accord Espanya" . Facultat de Belles Arts de la Universitat de Barcelona i Escola Llotja De arts i Oficis Artístics , Barcelona .
1999-2000. Gestió cultural . Equip investigador del projecte "Els realismes contemporanis a Catalunya " . U.B.
2001 . Gestió cultural . Curs d'extensió universitària " De l'experiència en el lloc" , organitzat com workshop . Va ser promogut pel Col · legi d'Arquitectes Tècnics i Aparelladors de Barcelona i el Centre d'Escultura Pública i Ambiental de la mateixa ciutat .
2002 . Gestió cultural . " III Symposium Internacional Futur i Funció de l'Art Contemporani a l'Espai urbà"               ( SIFFACUS ) . Organitzat per la Universitat de Barcelona i l'Urban Space Like Water . Es va celebrar en els espais del World Trade Center . Barcelona.
2005 . Gestió cultural . Seminari Doctoral de la UB a " Maas College" de Boston ( USA ) Direcció acadèmica de la professora Nancy Aleo .
Col · laboració simultània de gestió i promoció cultural en col · laboració amb dues galeries d'art a Nova York . ( USA ) . Treballant per l'artista José M ª Yturralde amb la Gering and López Gallery i amb Claire Olivier Gallery .
2005-2006. Gestió cultural i acadèmica . Seminari Doctoral de la UB , al " Stoony Brook Institute " de la Universitat Estatal de Nova York (USA ) . Direcció acadèmica del professor Donald B. Kuspit .
2005-2007 Gestió cultural i acadèmica . Curs de postgrau " Art , Coneixement i Realitat " .
Organitzat per la Universitat de Barcelona i l'Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols . Espais del Museu d'Història de Sant Feliu de Guíxols .
2007 . Ingressa al Parc Científic de Barcelona . Contracte laboral . Desenvolupa activitats en les àrees de congressos i comunicació .

ACTIVITAT PROFESSIONAL. PINTURES I CONSERVACIÓ I RESTAURACIÓ DE BÉNS MOBLES
Entre d’altres:
1994. Treballs de restauració de pintura sobre tela i sobre taula (particulars). Treballs de
restauració de talles policromades (particulars).
1996. Treballs de restauració de talles policromades. Treballs de restauració de pintures i
mobles d'estil (particulars)
Treballs de restauració experimental de pintura sobre tela i de restauració de llibres
(incloent l'elaboració de diversos facsímils).
Treballs de restauració experimental de pintura mural a l'església de Dílar, Universitat de
Granada.
-Activitat desenvolupada en el  Centre de Restauració de Béns Mobles de Catalunya (CRBMC), al llarg de 10 anys a nombroses peces catalogades (2000-2010).
Entre d’altres intervencions:
·         Restauració dels retaules de les Capelles de Sant Francesc i Santa Bàrbara, (inclosa la
restauració de les talles). Catedral de Tarragona.
·         Restauració de la "Mare de Déu de L'Hospitalet", talla romànica policromada. Museu
Diocesà de Tarragona.
Restauració de la "Verge d'Oris", talla romànica. Museu de Vic.
Restauració de dues taules del retaule de l'església de Gualba.
·         Restauració de les pintures murals de l'església romànica de Santa Eugènia de Nerellà
(Bellver de Cerdanya).
·         Restauració dels pintures murals de l'església romànica de Santa Maria de Quadres (Isòvol,
Cerdanya).
·         Restauració de "Pietat" i "Naixement" (pintures sobre tela) Monestir de Vallbona de les
Monges.
·         Restauració de les pintures murals de la Capella de Sta. Catalina. Torroella de Montgrí.
-Tanmateix, he col.laborat  amb l'equip de Conservació i Restauració de la Universitat Politècnica de València. Direcció: Dr. G. Colalucci i Dra. Pilar Roig.
Entre d'altres:
·         2002-2009. Restauració de les pintures murals d'Antonio de Palomino i Velasco, a la Cúpula
de la Basílica de la Verge dels Desemparats de València. Membre de l'equip de Conservació i
Restauració de la Universitat Politècnica de València. Direcció: Dr. G. Colalucci i Dra. Pilar
Roig.
·         Restauració de les pintures murals de A. de Palomino i Velasco, situades a la cúpula de
l'església dels "Sants Joans" de València. Sota la direcció del Dr. G. Colalucci i Dra. Pilar Roig.
Equip de Conservació i Restauració de la Universitat Politècnica de València. En vigència
(durant períodes de vacances).
-El setembre de 2013,  he dut a terme la restauració d'un fragment deteriorat de les pintures
murals al fresc del vestíbul del Teatre Ateneu de Tàrrega, amb una superfície de 180 m2, realitzades
l'any 99 pel nostre pintor Josep Minguell. El tema és el Teatre i ens parla de l'arrelament de
les arts a la tradició i la història de la ciutat, connectats amb el present i amb la creativitat.

ALTRES CURSOS I SEMINARIS
1991 . Diploma Symposia " III Biennal Europea de Facultats i Escoles Superiors d'Art " . Organitzat per la Facultat de Belles Arts de la Universitat de Barcelona .
1998 . Diploma Curs d'Extensió Universitària del Centre d'Escultura Pública i Ambiental de Barcelona : Seminari -taller . WORKSHOP " De l'experiència en el lloc " .
Diploma III Symposia Internacional " Futur i Funció de L'Art Contemporani a l'Espai Urbà" ( SIFFACUS ) , Urban Space Like Water , organitzat per la Facultat de Belles Arts de la Universitat de Barcelona i el Col · legi d'Aparelladors i Arquitectes Tècnics de Barcelona .
Diploma d'Assistència i Participació a les III Jornades predoctorals " Lliçons d'Artista " . Universitat de Barcelona . Amb la participació de Fernando Sinaga , José M ª G. Cuasante , Jean F. Pirson , Damon Bell , Donald B. Kuspit, i Janet shapero .
2009 . Diploma d'Assistència i Participació a les " IV Jornades predoctorals : Lliçons d'Artista " . Universitat de Barcelona . Carles Ferrater , Vicens Altaió , Fernando Sinaga , José M ª G. Cuasante , Jean F. Pirson , Donald B. Kuspit , Rufino Mesa i Janet Lynch .
Seminari doctoral " Infografia sensible" , impartit pel Dr Hugo Ferra0 de Lisboa . Organitzat pel programa de doctorat EEES " La realitat assetjada : posicionaments creatius" de la Facultat de Belles Arts de la Universitat de Barcelona Assistència i participació en les V Jornades Predoctorals "Intel · ligència emocional i activitat artística " . Universitat de Barcelona . Amb la participació de Ramon Riera , José Antonio Aldrete -Haas , Xaro Sánchez , Hugo Ferras , José M ª G. Cuasante , Pilar Rojo , Bethania Barbosa , Jean François Pirson , Donald.B.Kuspit i Jorge Wagensberg .

CITES BIBLIOGRÀFIQUES
Quílez Cepero, Natàlia. "Algunes consideracions sobre procés de restauració de les pintures murals de l'església de Santa Eugènia de Nerellà de la Cerdanya". XIV Congrés de Conservació i Restauració de Béns Culturals. Llibre d'Actes. Edicions Ajuntament de Valladolid. Vol. II ", Valladolid.2002 pàg. 825-836 amb 27 imatges de seguiment del procés. DL VA-996-2002 ISBN 84-95389-48-7.
Quílez Cepero, Natàlia. "Memòria d'activitats del Centre de Restauració de Béns Mobles de Catalunya. 1997/2002" Edició Generalitat de Catalunya. Departament de Cultura. Pàg 421. Barcelona 2004 DL. B.39.550.2004
Quílez Cepero, Natàlia. "Paisatge Faust". Catàleg exposició. Publicacions Universitat de Barcelona. 2005 p.23, 8 imatges de seguiment processual. DL.B.48.957-2005 ISBN 84-475-2005-9